فوق تخصص زوج درمانی: آن را ساده نگه دارید (و احمقانه)

آمار مطالب

کل مطالب : 21
کل نظرات : 0

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 23
باردید دیروز : 37
بازدید هفته : 23
بازدید ماه : 1828
بازدید سال : 10824
بازدید کلی : 27228

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان گِلین و آدرس gelin.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : gelin65
تاریخ : پنج شنبه 26 مرداد 1402
نظرات

 

گاهی اوقات خودمان به تنهایی از پس حل و فصل مشکلات بر میاییم ولی در برخی موارد بهتر است از یک متخصص زوج درمانگر کمک بگیریم. این پژوهش با هدف اثربخشی زوج­درمانی کوتاه­مدت راه­حل محور بر افزایش خودتنظیمی زناشویی و تحمل پریشانی هیجانی زوجین انجام گرفت. زوج درمانی می تواند مشکل فعلی را برطرف کند، از تشدید مشکلات جلوگیری کند یا به سادگی یک “معاینه” برای یک زوج خوشبخت فراهم کند که دوره ای از انتقال یا افزایش استرس را تجربه می کند. احساس صمیمیت بین زوجین بیشتر میشود و میتوانند به یکدیگر بهچشم بهترین دوستهای خود نگاه کنند. اگر درمانگر بخواهد علت اختلال عملکرد جنسی را آشکار کند، به ترمیم روابط کمک کند و حالتهایی از امنیت و اعتماد را ایجاد کند که در آن مراجعین بتوانند هم از لحاظ جسمی و هم احساسی از زندگی خود لذت ببرند و احساس رضایت کنند، ضروری است ابزار، مداخلات و انرژی مناسب در دسترس آنها باشد.

اگر به دنبال زوج درمانگر خوب در کرج هستید حتما به این موارد توجه داشته باشید. زوج درمانگر خوب اغلب تکالیف خانگی را به زوجین محول می کند تا مهارت های آموخته شده در درمان را در تعامل روزانه خود به کار گیرند. یکی از مزایای اصلی مشاوره زوجین این است که می توانید واقعاً پویایی روابط خود را درک کنید. طبق نظر زوج درمانگر ، صمیمیت به عنوان یکی از نیاز های اساسی انسان مفهوم سازی می شود . اگر به دنبال زوج درمانگر خوب در لاهیجان هستید حتما به این موارد توجه داشته باشید. زوج درمانگر خوب معمولاً با برخی از سؤالات در مورد تاریخچه رابطه و همچنین بررسی خانواده ها، مبدا، ارزش ها و پیشینه فرهنگی هر یک از شرکا کار خود را شروع می کند. برای پذیرش تفاوت های یکدیگر باید به این نکته توجه کنیم که هر انسانی شخصیت خاص خود را دارد. همه ما می توانیم برخی از تعمیرات جزئی را انجام دهیم و خودمان تعمیر کنیم، اما در موارد جدی، علی رغم تلاش های فراوان، باید به یک متخصص زوج درمانگر و یک مرکز زوج درمانی یا فوق تخصص زوج درمانی مراجعه کنیم.

رویکردهای مختلف در زوج درمانی برای هر زوجی با زوج دیگر بنا به صلاح دید روانشناس و مشکل زوجین متفاوت است.بهتر است پیش از آنکه به درمانگر مراجعه کنید، رویکردهای مختلف در زوج درمانی را بشناسید و با آگاهی کامل درباره آن اقدام به درمان کنید. 3. تحلیل رفتارها و الگوهای زوجی: تحلیل رفتارها و الگوهای رابطه زوجی از جمله مهمترین مواردی است که مشاوران در این کلینیکها به آن پرداخته و به زوجها کمک میکنند تا رفتارهای مثبتتر و مفیدتری در روابطشان ایجاد کنند. زوج درمانی نوعی از روان درمانی است که در آن، یک زوج درمانگر خوب با تجربه بالینی که با زوجین کار می کند، به دو شخص درگیر در یک رابطه عاشقانه کمک می کند تا در رابطه خود به بینش برسند و همچنین به حل تعارض و بهبود رضایت از روابط با استفاده از انواع مداخلات درمانی بپردازند. هستید، میتوانید در این صفحه از میان بهترین زوج درمانگران مهریز، فرد مناسب خود را انتخاب کرده و با مراجعه به یک زوج درمانگر خوب، مشکل خود را درمان کنید.

هستید، میتوانید در این صفحه از میان بهترین زوج درمانگران اسکو، فرد مناسب خود را انتخاب کرده و با مراجعه به یک زوج درمانگر خوب، مشکل خود را درمان کنید. بسیاری از افراد در این مواقع زوج درمانی را راهی برای مجبور کردن تغییر تصمیم شریک زندگی خود می دانند. جنگیدن مداوم باعث تنش طرفین می شود و گاهی اوقات راهی برای رهایی وجود ندارد. هر روز قبل از خداحافظی روزانه برای رفتن به سر کار، 2 دقیقه درباره کارهایی که قرار است آن روز انجام دهید با یکدیگر حرف بزنید. این تعلل و تاخیر در مراجعه به مرکز زوج درمانی بدان معنا نیست که زوج درمانی نمی تواند در رفع چنین مشکلات دیرینه مؤثر باشد. هستید، میتوانید در این صفحه از میان بهترین زوج درمانگران سراب، فرد مناسب خود را انتخاب کرده و با مراجعه به یک زوج درمانگر خوب، مشکل خود را درمان کنید. بنابراین بسیار مهم است که هر یک از طرفین در گفتن نقاط ضعف خود صادق باشند تا زوج درمانگر بتوانند بهتر به آنها کمک کنند. به عنوان مثال، یک زوج ممکن است قبل از ازدواج نیاز به شناخت خواسته های منطقی و غیرمنطقی خود از رابطه باشند.

جالب است که بسیاری از ما ماشین خود را هرچند وقت یکبار برای پیشگیری از آسیب به تعمیرگاه می بریم اما زمانی که صحبت از ارتباط خود و همسرمان می شود کار را تا حد امکان عقب می اندازیم، تا زمانی که کار از کار بگذرد! این کار به شما کمک میکند که همکاری بیشتر و موثرتری را در جلسات درمانی خود داشته باشید و روند رسیدن به نتیجه برایتان تسهیل شود. زمانی که یک زوج به مشکل میخورند و یا تمایل دارند که صمیمت میان خود را افزایش دهند از طریق گفتگو با یک درمانگر روان پویشی میتوانند افکار، احساسات و تعارضات رفتاری خود و یکدیگر را شفاف نموده و به درک بهتری نسبت به آنها دست یابند. مراجعانی که صادق اند و قلبا خواستار تغییر هستند، نتایج بهتری میگیرند. اگرچه به دست آوردن بینش مهم است، یکی دیگر از جنبه های مهم زوج درمانی شامل تغییر رفتارها و روشهای تعامل با یکدیگر است. این موضوع به آنها کمک می کند تا درک خود از روابط و یکدیگر را تغییر دهند. تحقیقات نشان می دهد که قبل از مراجعه به زوج درمانگر خوب، زن و شوهر به طور میانگین شش سال از زندگی خود ناراضی بوده اند.

هستید، میتوانید در این صفحه از میان بهترین زوج درمانگران پارس آباد، فرد مناسب خود را انتخاب کرده و با مراجعه به یک زوج درمانگر خوب، مشکل خود را درمان کنید. این یعنی بیش از شش سال تعلل در مراجعه به مرکز زوج درمانی … عدم اتکا به تست های روانشناختی مزیتی است که مرکز زوج درمانی ذهن آرا نسبت به سایر مراکز روانشناسی دارد. مشاوره خانواده (زوج درمانی) ممکن است نقش های مختلفی را در طول درمان داشته باشد. 6 جلسه مداخله "درمان کوتاه راه حل محور" به مدت 60 دقیقه برای زوجین گروه مداخله اجرا شد. اگر به دنبال زوج درمانگر خوب در یزد هستید حتما به این موارد توجه داشته باشید. اگر به دنبال زوج درمانگر خوب در اندیشه هستید حتما به این موارد توجه داشته باشید. 3. احترام به حریم خصوصی: مشاورانی که از حریم خصوصی زوجها پرهیز میکنند و اطلاعات شخصی و محرمانهای که از آنها دریافت میکنند، به سراسر محرمانگی بپیوندند. یکی از مزیت های مرکز روانشناسی ذهن آرا نسبت به سایر مراکز روانشناسی استفاده از متخصصین باتجربه است که علاوه بر داشتن مدرک تحصیلی مرتبط، تجربه کاری بالای آنها در زمینه زوج درمانی است.



تعداد بازدید از این مطلب: 94375
|
امتیاز مطلب : 57
|
تعداد امتیازدهندگان : 16
|
مجموع امتیاز : 16


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود